I nawet zło nas nie rozdzieli . - Część 4 . | Opowieści O ...

Temat: Jak ozdobić drzwi od szafy ?? - pilne
Dziekuje za pomysł ze zmniejszeniem drzwi by nie wygladaly topornie :) Jezeli chodzi o fototapete lub jakas inna naklejke to racezj odpada dlatego ze jezeli zdecydowalam sie na te droższe, drewniane drzwi zamiast ze sklejki to bez sensu przysłaniać to drewno. Chodzi mi o to by uzyskac efekt starego, przecieranego drewna, ale zeby drzwi od szafy wczesniej przyozdobic aplikacjami drewnianymi (na wzor antyczny czy jakis innych wywijasów na wzór romantyczny). Drzwi nie zamierzam robic do samego sufitu. Postanowilam zostawic ok 30 cm luki. Gore drzwi uzupełnie rzezbioną drewnianą aplikacją. Czy moze ktos jeszce...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,81009761,81009761,Jak_ozdobic_drzwi_od_szafy_pilne.html



Temat: szafa z fototapetą
szafa z fototapetą Muszę umeblować mieszkanie, które wynajmuję na max 2 lata, potem wracam do urządzonego już domu w innym mieście. W związku z tym chcę, żeby mieszkanie wyglądało ładnie, ale nie było bardzo drogie. Chciałabym kupić szafę IKEA KULLEN (z 3 drzwiami) i okleić ją taką tapetą: 8-510 lub 8-887 firmy „KOMAR”. Czy to ma jakikolwiek sens??? Agata
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,83025243,83025243,szafa_z_fototapeta.html


Temat: Fototapeta ,tapeta czy szablon?
Fototapeta ,tapeta czy szablon? Witam Mam kolejny problem. W domu mamy wiatrołap w którym wydzieliłam sobie za pomocą ścianki szatnie zamiast szafy wnękowej.Plan był taki że do szatni będą prowadziły przesuwane lub łamane drzwi.Jednak w momencie kiedy zamawialiśmy drzwi wewnętrzne okazało się że ścianka na którą miałyby przesuwać się drzwi jest zbyt wąska ay mogły się otwierać na pełną szerokość a drzwi łamanych się nie dobierze tak aby pasowały do reszty. Wymyśliłam więc że kupimy najzwyklejsze - białe drzwi łamane i dopasujemy kolorystycznie i fakturowo do reszty ściany. zastanawiam się tylko jak to zrobiś. Pomalować jedną farbą drzwi i ściany chyba się nie da. Pomyślałam o tapeciy czy fototapecie ale teżnie wiem czy to so jest przeznaczone na ścianę można przykleić na drzwi. Chcę...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,71251523,71251523,Fototapeta_tapeta_czy_szablon_.html


Temat: Naklejanie zdjęć np na szafę (wielkoformatowe)??
A ja widzialam na Allegro w dziale "dekoracje i ozdoby" fototapety , są wielkości drzwi, przedstawiają albo zdjęcia albo obrazy (van gogh, klimt) i kosztują ok. 40 zł. Myślę ,że niektóre wyglądałyby na drzwiach szafy całkiem sensownie (oczywiście nie takie przedstawiające całującą sie parę na motocyklu, brrrr)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15858,13771226,13771226,Naklejanie_zdjec_np_na_szafe_wielkoformatowe_.html


Temat: Podobają wam się?
Niektóre są fajne ale z taką fototapetą trza uważać, szczególnie na jej jakość, bo wątpliwej jakości tapeta co się pościera po pół roku to porażka, ale są fajne np laminowane albo na specjalnym podkładzie i wtedy wyglądają naprawdę fajnie (oczywiscie jak fajny wzór), ja osobiście mam w przedpokoju takie szafy z drzwiami przesuwanymi i jakos mi się mega znudziły i właśnie mam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,94945807,94945807,Podobaja_wam_sie_.html


Temat: Jak macie urzadzone mieszkanie?
... (do wmiany na jeszcze nie wiem co). Pokoj meza nieuzadzony i nie zamierzam sie wtracac. Ma tam swoj kajak, stol do malowania armii figurek do wargames. Nie mamy zadnych szaf, w...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,88402087,88402087,Jak_macie_urzadzone_mieszkanie_.html




Szablon by Sliffka (© I nawet zło nas nie rozdzieli . - Część 4 . | Opowieści O ...)